Sfaturi utile pentru orice contabil !

Articol realizat cu sprijinul CIEL Romania, in cadrul programului de informare pentru contabili.

Datorita faptului ca activitatea unui contabil este destul de complexa si de cele mai multe ori timpul poate fi dusmanul numarul unu al acestuia, punand presiune asupra lui, dorim sa venim in ajutorul tau cu cateva sfaturi utile in ceea ce priveste gestionarea eficienta a timpului.

Principalele activitati si subactivitati pe care contabilul trebuie sa le efectueze in baza contractului de prestari servicii ar putea fii:

  • oferirea de consultanta cu privire la situatiile financiare ale clientilor si comunicarea permanenta cu acestia;
  • inregistrari ale documentelor financiar-contabile (facturi; chitante; bonuri fiscale; extrase de banca etc.);
  • gestionarea stocurilor;
  • gestionarea imobilizarilor, calcularea si inregistrarea amortismentelor;
  • calcularea si inregistrarea leasing-urilor;
  • intocmirea si calcularea deconturilor de deplasare;
  • intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale;
  • intocmirea jurnalelor si a balantelor de verificare;
  • intocmirea si depunerea situatiilor financiare;
  • intocmirea documentelor ce tin de resursele umane ale societatii precum si inregistrarea lor in Revisal;
  • administrarea dosarelor de personal;
  • calculul salarial;
  • comunicarea taxelor si a impozitelor de plata catre bugetul de stat;
  • obtinerea de certificate fiscale sau alte documente necesare pentru desfasurarea activitatii, etc.

Datorita faptului ca timpul poate sa fie pentru orice contabil/economist un aprig dusman, iti oferim cateva sfaturi utile pentru o organizare cat mai eficienta a timpului:

  • fixseaza in contractul de prestari servicii termene clare pana la care clientul sa iti aduca documentele necesare, astfel incat sa ai suficient timp sa le inregistrezi in contabilitate, sa intocmesti declaratiile si sa le depui;
  • mentioneaza clar in contract care sunt serviciile prestate, astfel reduci riscul de efectuare a unor activitati care nu stau in sarcina ta;
  • intocmeste diverse materiale cu caracter informativ pe care sa le oferi noilor tai clienti cu privire la informatiile de baza (reguli) pe care acestia trebuie sa le cunoasca, astfel incat vei economisi timp cu explicarea unor aspecte de rutina;
  • intocmeste diverse materiale cu caracter informativ pe care sa le imparti clientilor tai si in care sa mentionezi care au fost modificarile legislative aparute intr-o anumita perioada;
  • stabileste un program exact pentru intalnirile cu clientii tai si nu te abate de la el;
  • imparte si efectueaza sarcinile dupa prioritati;
  • programeaza activitatea pe care o vei desfasura in fiecare zi in avans;
  • lasa-ti timp, o marja de eroare pentru activitatile neasteptate, insa nu lasa alte activitati care nu sunt incluse in agenda ta sa iti strice tot programul;
  • utilizeaza o aplicatie de contabilitate care sa iti ofere toate serviciile de care are nevoie un contabil la un loc, asa cum este “Solutia completa pentru contabili!” oferita de CIEL Romania.

Pachetul CIEL Solutia completa pentru contabili este special gandita pentru tine, astfel incat vei:

  • avea toate lucrurile la indemana (contabilitate; salarizare; sfaturi de la profesionisti);
  • castiga timp;
  • avea control asupra informatiilor;
  • putea face analize financiare;
  • avea siguranta datelor;
  • economisi bani;
  • fii la curent cu toate noutatile legislative.

Descopera-i si tu avantajele si afla mai multe detalii despre solutia completa pentru contabili accesand urmatorul link:

https://ciel.ro/LandingPage/Solutie-contabili/

Utilizeaza solutia completa pentru contabili oferita de CIEL Romania pentru a gestiona eficient timpul si pentru a tine pasul cu toate modificarile legislative.

Articole similare